Witam
Mam pytanie. Tworze dla kogoś sklep i jak zakładałem konto admina to wpisałem swój adres mailowy. Teraz jak sklep wysle wiadomosc z zamowieniem badz jakas inforrmacja do klienta to w polu OD jest nazwa sklepu ( i adres mailowy moj a nie sklepu). Ale jak klient kliknie odpowiedz to odpowiada na adres mailowy juz sklepu. Jak zmienic aby w polu OD tez byl adres sklepu ?
W adminie mam wpisany swoj adres mailowy ze wzgledu ze ja zostane jako admin.
Zalozone jest konto wlasciciela sklepu tam jest podany adres mailowy sklepu oraz w ustawieniach sklepu jest tez wpisany adres mailowy sklepu. Mimo ze zalkoguje sie na wlasciciela do zaplecza sklepu i wysle przez poczta wiadomosc do klienta to i tak jest moj adres mailowy. Nie wiem gdzie jeszcze trzeba to zmienic aby moduł mailowy wysyłał wiadomości ze w polu OD bedzie nazwa sklepu i tez adres email sklepu.
Aha w ustawieniach wybrany jest protokół poczty : MAIL nie smtp.
Prosze o szybka pomoc.