"Wpisując swój adres e-mail, będziesz na bierząco ... " bie ż ąco
ale kicha ... dobrze, że świat tego nie widział.
Tak wogóle to... takie właśnie proste, czyste grafiki bardzo mi pasują
Dzięki, ja również podążam tą drogą.
Szablonik się "składa " już przy 991px , na mój gust trochę za wcześnie ? Wydaje mi się, że tak przy 800px by chyba wystarczyło ?
http://resizemybrowser.com/
Szczerze mówiąc strasznie irytują mnie te urządzenia mobilne no ale świat idzie do przodu. W tej chwili ustawione są 4 breakpoint-y, rozdzielczości są standardowe które zaproponowali twórcy twittera - więc w ich słuszność zaufam. W tej chwili byle smartfon z biedronki lekkim h**em osiąga > 1000 px
Po przejściu na wersję mobile zaraz pod kategoriami pokazuje się allegro i wysyłka. Ja bym to dał raczej na koniec... Ważniejsze z punktu sprzedawcy moim zdaniem jest pokazanie klientowi towaru a nie allegro...
Zgadzam się z Tobą - moje niedopatrzenie - poprawione.
Przy stronicowaniu aktualna strona jest z czerwonym tłem. Kratka jest mniejsza niż pozostałe i dla mnie jakoś tak trochę dziwnie wygląda. Zrobiłbym tej samej wielkości.
Nie mogę tego wyśledzić - sprawdzałem na 4 różnych przeglądarkach, jak możesz wrzuć screna - ułatwi mi to zadanie.
"- podgląd koszyka załadowano do okienka modalnego pop-up" - to mi się baaardzo nie podoba, już lepsze to z OC chociaż ja jestem za linkiem, jak klient chce zobaczyć co w koszyku to ma sobie kliknąć w link i zobaczyć na nowej stronie
no ale to już może moje jakieś tam
No ja mam trochę inne zdanie zawsze można podejrzeć koszyk bez przeładowania strony - ale to temat rzeka i każdy ma inne zdanie.
Kategorie może poniżej 640px zrobiłbym też zwijane ?
Również byłem za tym od samego początku, po długich namowach klient zgodził i już jest zwijane.
W tej chwili napisałem scrypcik, który przy dodawaniu produktu z automatu uzupełnia pole seo-linka oraz pobiera pierwsze 159 znaków z opisu i wrzuca do meta description.
Tak swoją drogą chyba nigdy nie trafię na klienta, który dałby 100% wolnej ręki przy realizacji projektu czasami trzeba przekonywać do słuszności pewnych zastosowań, a klient i tak wybiera tą gorszą opcję
Pozdrawiam