Zmiana regonu na NIP podczas sk?adania zam?wienia, kod poczt

Miejsce na wszelkie dyskusje odnośnie problemów technicznych i ewentualnych pytań z rozbudowaniem systemu w plikach i skryptach Opencart, a które nie dotyczą instalacji.

Zmiana regonu na NIP podczas składania zamówienia, kod poczt

Postprzez sulfur » 11 paź 2014, o 13:06

Witam, mam dwa problemy przy których kombinuję już trochę czasu i nie przynosi to większych rezultatów.

1) Chcę aby podczas uzupełniania np. danych przy składaniu zamówienia był NIP zamiast regonu
2) Chciał bym także aby pole "Kod Pocztowy" było wymagane, potrzebne jest to do modułu InPost

Grzebałem między innymi w register.tpl ale za specjalnie nie chce działać. Ma ktoś może jakieś wskazówki w jakich plikach się znajdują te rzeczy? To przynajmniej sam bym spróbował ale niezbyt wiem gdzie szukać, a jest tego sporo i do tej pory nie znalazłem odp. pliku. :(
sulfur
 
Posty: 12
Dołączył(a): 30 mar 2014, o 10:59

Re: Zmiana regonu na NIP podczas składania zamówienia, kod p

Postprzez adikon.oc » 11 paź 2014, o 15:06

Jaka wersja sklepu?
adikon.oc
 
Posty: 603
Dołączył(a): 28 gru 2010, o 22:56

Re: Zmiana regonu na NIP podczas składania zamówienia, kod p

Postprzez staniapl » 11 paź 2014, o 15:31

1) NIP

Admin > Sprzedaż > Grupy klientów > Edytuj domyślną grupę



2) kod pocztowy

Admin > System > Lokalizacja > Kraj
odnajdujesz "Polska" > Edytuj - zaznacz "kod pocztowy wymagany"
Avatar użytkownika
staniapl
 
Posty: 631
Dołączył(a): 13 lut 2012, o 19:47
Lokalizacja: Zambr?w, Nowe Piekuty


Powrót do Pomoc techniczna przy Opencart

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości