Zam?wienia nie pojawiaj? si? w administracji sklepu

Miejsce na wszelkie dyskusje odnośnie problemów technicznych i ewentualnych pytań z rozbudowaniem systemu w plikach i skryptach Opencart, a które nie dotyczą instalacji.

Re: Zamówienia nie pojawiają się w administracji sklepu

Postprzez staniapl » 16 mar 2015, o 23:00

Kolego
że zamówienie jest błędne (niedokończone)
nie ustawiono w PA odpowiednich statusów (dotyczy również wysyłek i płatności)


Sprawdź jak masz ustawione statusy w Panelu Admina dla danej wysyłki płatności przez jaką zrealizowane zamówienie które otrzymało status = 0

Nie wiem nie wróżę z fusów, ale na 98% źłe ustawienia w Panelu admina (wysyłki, płatności)
Avatar użytkownika
staniapl
 
Posty: 631
Dołączył(a): 13 lut 2012, o 19:47
Lokalizacja: Zambr?w, Nowe Piekuty

Re: Zamówienia nie pojawiają się w administracji sklepu

Postprzez eryk2kartman » 5 maja 2015, o 13:23

Nie bede otwieral nowego tematu wiec sie szybko tutaj spytam,

w sumie to nie jest to jakis straszny problem ale nr zamowienia nie jest po koleji,
tzn mam zamowienie nr 170 a nastepne 171, 176, 180
popatrzylem do bazy danych i rzeczywiscie mam zamowienia z order_status_id=0
sprawdzilem wszystkie ustawienia no i mam wszystko ustawione tak jak trzeba(tak mysle)
czy mozna jakos zobaczyc co bylo powodem ze zamowienie mialo status 0 ?
jak porownywalem te ze statusem 0 albo jakims innym to jest ta sama forma platnosci, ta sama wysylka,
chcialbym wiedziec czy to blad sklepu czy klient zrezygnowal w czasie realizacji ?
z gory dziekuje za odpowiedz
eryk2kartman
 
Posty: 32
Dołączył(a): 22 paź 2014, o 15:53

Re: Zamówienia nie pojawiają się w administracji sklepu

Postprzez staniapl » 6 maja 2015, o 19:22

eryk2kartman napisał(a):Nie bede otwieral nowego tematu wiec sie szybko tutaj spytam,

w sumie to nie jest to jakis straszny problem ale nr zamowienia nie jest po koleji,
tzn mam zamowienie nr 170 a nastepne 171, 176, 180
popatrzylem do bazy danych i rzeczywiscie mam zamowienia z order_status_id=0
sprawdzilem wszystkie ustawienia no i mam wszystko ustawione tak jak trzeba(tak mysle)
czy mozna jakos zobaczyc co bylo powodem ze zamowienie mialo status 0 ?
jak porownywalem te ze statusem 0 albo jakims innym to jest ta sama forma platnosci, ta sama wysylka,
chcialbym wiedziec czy to blad sklepu czy klient zrezygnowal w czasie realizacji ?
z gory dziekuje za odpowiedz



Pisałem o tym wielokrotnie.

nr zamówienia są nie po kolei jeśli klient przejdzie do realizowania koszyka i z jakiegoś powodu nie dokończy zamówienia (w ostatnim kroku nie kliknie - Potwierdź zamówienie) wtedy zamówienie dostaje order_status = 0 jest oczywiście zapisywane w bazie ale nie wyświetla w Panelu Admina
Avatar użytkownika
staniapl
 
Posty: 631
Dołączył(a): 13 lut 2012, o 19:47
Lokalizacja: Zambr?w, Nowe Piekuty

Re: Zamówienia nie pojawiają się w administracji sklepu

Postprzez eryk2kartman » 7 maja 2015, o 23:53

Aha czyli nie ma sie czym zbytnio przejmowac,
Wielkie dzieki za odpowiedz
eryk2kartman
 
Posty: 32
Dołączył(a): 22 paź 2014, o 15:53

Poprzednia strona

Powrót do Pomoc techniczna przy Opencart

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron