Wysy?ka, regulamin, newsletter itp.

Jeśli masz problemy z instalacją dodatkowych modułów takich jak wysyłka, płatność, język, itd.

Wysyłka, regulamin, newsletter itp.

Postprzez FreeZ_ » 11 sie 2015, o 15:32

Witam

Od ponad 2 tygodni zacząłem swoją przygodę z Opencart 2.0, tworzę sklep internetowy i posiadam kilka pytań. Wszystkie produkty mam już dodane, ale potrzebuje odpowiedzi na pytanie:

1. Gdzie i jak dodać formy płatności na stronie , wysyłka pobraniowa, przedpłata, darmowa wysyłka
2. Jak dodać na strone Newsletter oraz REGULAMIN sklepu.
3. Jak w Megamenu pododawać opisy do takich działów jak ''O FIRMIE'', wysyłka , kontakt, oferty specjalne itp.
4. Dlaczego w danym dziale sklepu nie widać opisu kategorii, chodzi mi o to , ze np wchodze w dział FOLIE PLOTEROWE to u góry nie wyświetla mi się opis który wstawiłem do danej kategorii.
5. Jak ewentualnie podłączyć strone z facebookiem.

Jestem samoukiem dlatego szukam wszelkiej pomocy w tym temacie , proszę o jak najjasniejsze odpowiedzi.

Pozdrawiam
FreeZ_
 
Posty: 1
Dołączył(a): 11 sie 2015, o 15:24

Re: Wysyłka, regulamin, newsletter itp.

Postprzez staniapl » 2 wrz 2015, o 21:12

1. Gdzie i jak dodać formy płatności na stronie , wysyłka pobraniowa, przedpłata, darmowa wysyłka

Trzeba zainstalować odpowiednie moduły - wysyłki.

2. Jak dodać na strone Newsletter oraz REGULAMIN sklepu.

Regulamin jako strona informacyjna - najlepiej nie indeksuj jej, w pliku robots.txt wyklucz tą stronę za pomocą dyrektywy Disallow, Newsletter to już oddzielny moduł, bo ten wbudowany w OpenCart to porażka

3. Jak w Megamenu pododawać opisy do takich działów jak ''O FIRMIE'', wysyłka , kontakt, oferty specjalne itp.

Tu zwróć się do autora tego dziwadła (pav jak się nie mylę)

4. Dlaczego w danym dziale sklepu nie widać opisu kategorii, chodzi mi o to , ze np wchodze w dział FOLIE PLOTEROWE to u góry nie wyświetla mi się opis który wstawiłem do danej kategorii.

Być może jest ustawiony na display:none