Witam,
od kilku dni buduję moduł płatności systemu DotPay.
Prawie połowa już za mną Udaje mi się przejść na stronę systemu dotpay ze wszystkimi istotnymi informacjami, jednak nie bardzo wiem co dalej? po pozytywnym (lub nie) przyjęciu płatności.
Po pierwsze:
Kiedy powinna nastąpić aktualizacja statusu zamówienia? Czy dopiero po odpowiedzi ze strony DotPay? w momencie wyjścia do systemu obsługi płatności zamówienie ma status "0", a wracając do swojego sklepu ze stron DotPaya wracam pod adres mojsklep.pl/index.php?route=checkout/success przez co od razu wyswietla się klientowi informacja o poprawnym przyjeciu zamowienia, pomimo tego, iż nie dostałem jeszcze nawet zwrotki z DotPaya i nie mam pojecia czy płatność przeszła czy też nie!
Po drugie, związane z pytaniem 1:
W DotPay można zdefiniować adres URLC, na który ma iść zwrotka dotycząca statusu transakcji. Czy zwrotkę tą można obsłużyć jakimś plikiem OpenCarta? czy muszę pisać własny plik, niezależny. Zaznaczę, że plik obsługujący odpowiedz DotPay powinien wyświetlać TYLKO "OK" w przypadku pozytywnego odbioru danych. Czyli wszelkie strony w szacie sklepu odpadają, to musi być pusta, biała strona z jednym tekstem "OK", nawet nie powinno tam być żadnej struktury HTML.
pzdr.
patryk