brak powiadomienia klienta o zam?wieniu

Tutaj można zgłaszać wszelkie wykryte błędy w Opencart, wraz z ewentualnym opisem ich naprawienia. W tytule posta warto podać wersję, której dany błąd dotyczy.

brak powiadomienia klienta o zamówieniu

Postprzez Shadi » 9 lip 2013, o 21:29

Witam serdecznie ,

Posiadam opencart w wersji 1.5.3.1 na adresie bellavitasardynia.pl
Po złożeniu zamówienia przez klienta admin dostaje powiadomienie , ale klient już niestety nie , i nie wiem jak sobie z tym poradzić ,
prosiłbym o jakieś wskazówki.
Shadi
 
Posty: 4
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:26

Re: brak powiadomienia klienta o zamówieniu

Postprzez staniapl » 10 lip 2013, o 23:30

spawdz w spamie (jako klient).
Avatar użytkownika
staniapl
 
Posty: 631
Dołączył(a): 13 lut 2012, o 19:47
Lokalizacja: Zambr?w, Nowe Piekuty

Re: brak powiadomienia klienta o zamówieniu

Postprzez Shadi » 16 lip 2013, o 18:54

niestety nic nie przychodzi, w tym cały problem.
Shadi
 
Posty: 4
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:26

Re: brak powiadomienia klienta o zamówieniu

Postprzez jola » 13 sie 2013, o 09:53

W ustawieniach systemu w zakładce "Poczta" spróbuj zmienić protokół poczty na "Mail" zamiast "SMTP". Protokół SMTP w OpenCart nie zawsze działa poprawnie na niektórych serwerach.
jola
 
Posty: 14
Dołączył(a): 24 sie 2010, o 10:07


Powrót do Zgłaszanie błędów w Opencart

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron