Status zam?wienia "Complete"

Miejsce na wszelkie dyskusje odnośnie problemów technicznych i ewentualnych pytań z rozbudowaniem systemu w plikach i skryptach Opencart, a które nie dotyczą instalacji.

Status zamówienia "Complete"

Postprzez Kamio81 » 26 kwi 2013, o 00:26

Witam,

Mam pytanie jak to jest dokładnie ze statusem zamówienia "Complete"?
Klient wchodzi na sklep i robi zamówienie, robi checkout, następnie płaci kartą lub Paypallem. Po tym fakcie czy status zamówienia zmienia się automatycznie po stronie panelu Admina na "Complete" czy pozostaje "Pending"? Chodzi mi o to czy muszę ten status zmienić ręcznie, że klient zapłacił i cała transakcja jest ukończona, czy nie?

Pozdrawiam!
Kamio81
 
Posty: 12
Dołączył(a): 16 mar 2013, o 23:32

Re: Status zamówienia "Complete"

Postprzez schematx.pl » 26 kwi 2013, o 07:38

Zależy od formy zakupów i modułu płatności;

Moduły płatności w większości mają opcję zmiany statusu, który ustawia się na skonfigurowany wcześniej status już po dokonaniu płatności - jeśli nie masz w swoim module płatności konfiguracji zmian statusów zmieniasz je ręcznie.
Kolejną sprawą jest rodzaj sprzedawanych produktów - dla produktów cyfrowych/do pobrania powinieneś mieć w modułach płatności dla sfinalizowanych płatności ustawiony status Complete bo tylko status Complete pozwala na pobieranie plików, jeśli natomiast masz produkty które pakujesz i wysyłasz lepiej ustawiać statusy płatności na Pending a potem po wysłaniu paczki do klienta zmienić je ręcznie - masz wtedy pewność i wgląd online w stan zamówienia i możesz zachować porządek zamówień.
schematx.pl
 
Posty: 300
Dołączył(a): 21 sty 2013, o 20:11


Powrót do Pomoc techniczna przy Opencart

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron