Strona nie wy?wietla si? bez wpisania /inmdex.php

Wszelkie dyskusje na temat instalacji i aktualizacji Opencart w wersji 1.0 i wyższej.

Strona nie wyświetla się bez wpisania /inmdex.php

Postprzez paulina1990 » 5 mar 2013, o 22:18

Witam, jestem zupełnie zielona w tym temacie, dlatego też proszę o wyrozumiałość. Dzisiaj zainstalowałam OpenCart ale mój sklep nie wyświetla się po wpisaniu www.nazwasklepu.pl tylko dopiero po wpisaniu www.nazwasklepu.pl/index.php. Jak zmienić to aby strona wyświetlała się od razu po wpisaniu jej nazwy bez dopisku /index.php? Jeszcze raz proszę o wyrozumiałość :)
paulina1990
 
Posty: 2
Dołączył(a): 5 mar 2013, o 22:14

Re: Strona nie wyświetla się bez wpisania /inmdex.php

Postprzez comprado.biuro » 5 mar 2013, o 22:43

Cześć!

Jak dla mnie, to za mało podałaś informacji. Co się wyświetla jeśli nie dodasz index.php? Brak strony? Jeśli tak, to coś musi być nie tak z konfiguracją serwera www. Być może szuka on pliku o rozszerzeniu html albo htm a nie php. Na jakim systemie masz sklep (Windows/Linux), z czego korzystasz (Apache/IIS/Ampps/Xampp)? Może jest jakiś problem z plikiem .htaccess z katalogu głównego sklepu? Napisz coś więcej, konfigurowałaś już ustawienia sklepu? Włączyłaś SEO czy SSL?
comprado.biuro
 
Posty: 26
Dołączył(a): 13 gru 2012, o 11:36

Re: Strona nie wyświetla się bez wpisania /inmdex.php

Postprzez schematx.pl » 6 mar 2013, o 00:06

jeśli na serwerze na który wgrany jest system opencart(index.php) znajduje się już plik index.php3 lub index.html i są one puste, a serwer w konfiguracji ma ustawione wyświetlanie plików w kolejności index.html,index.php3,index.php to tak właśnie sie dzieje. Zaloguj się na serwer FTP i sprawdź czy w folderze głównym nie ma kilku plików o nazwie "index" jesli jest kilka pozostaw tylko ten odpowiedzialny za opencart (index.php) a pozostałe (index.html/index.php3) usuń.

jeśli to nie to, to jak napisał kolega powyżej potrzebujemy więcej wskazówek.
schematx.pl
 
Posty: 300