Witam serdecznie.
Chciałbym na próbę wdrożyć sobie OpenCart. Mam jednakże kilka pytań odnośnie możliwości samego sklepu. Byłbym wdzięczny za każdą udzieloną odpowiedź i pomoc.
Z góry dziękuję.
Pytania (czy w OpenCart można):
Obsługa wariantów produktów (produkty mogą mieć np. inny kolor lub rozmiar)
Wyświetlanie podobnych produktów w danej kategorii
Ostatnio oglądane produkty
Definiowanie akcesoriów do poszczególnych produktów
Porównywarka produktów
Ustawianie promocji, wyprzedaży, nowości, etc.
Metki promocyjne (np. z napisem promocja, nowość, wyprzedaż)
Tworzenie listy produktów TOP 10 (bestsellery)
Listy produktowe (mała, średnia, duża)
Strony informacyjne sklepu (np. dane kontaktowe)
System banerowy (banery animowane, tekstowe, graficzne)
Wyszukiwarka produktów (prosta lub zaawansowana)
Zaawansowane filtry na listach produktów (możliwość zawężenia wyszukiwania po filtrach)
Bezpieczny koszyk zamówień
Lista życzeń ? ulubione produkty (dodawanie produktu do przechowalni)
Zakładanie konta dla klienta
Historia zamówień i status zamówienia
Obsługa płatności elektronicznych
Możliwość dodawania znaku wodnego do zdjęć lub tworzenia galerii zdjęć produktów
Możliwość dostosowania oferty do historii zakupów danego klienta
Administrator sklepu sam decyduje o zawartości merytorycznej. Może tworzyć kategorie, rozwijać menu, dodawać produkty, edytować treść, tworzyć portfolio, dodawać i ustawiać banery
Integracja z porownywarkami cen typy ceneo itd.
Integracja z allegro
Integracja z programem wspomagającym wysyłkę
Kartoteka produktów z cenami i dostępnością (aktualizacja oferty cenowej i produktowej) ( jeżeli to możliwe np. integracja z arkuszem Excel)
Edycja słów kluczowych dla produktu (funkcja ułatwia wyszukiwanie produktów)
Obsługa zamówień, płatności i statusów realizacji
Kalkulator sposobów płatności (zdefiniowanie formy płatności, np. przelew, za pobraniem)
Kalkulator kosztów dostawy (wyliczanie kosztów dostawy, definiowanie ilości kurierów)
Zarządzanie komentarzami wystawianymi przez klienta (pozyskiwanie i monitorowanie opinii)
Obsługa bazy klientów e-sklepu (m.in. obsługa kontaktów z klientami związanych z zamówieniami)
Uprawnienia dostępu dla pracowników (pracownicy mogą mieć różny poziom uprawnień w panelu administracyjnym)
Wytrzymałość systemy przy sklepie o sporych rozmiarach.
Pozdrawiam