pavvelbe napisał(a):Oczywiście OpenCart też ma tą funkcję.
Jeśli nie dostajesz maili (i klient też), masz tą opcję zapewne wyłączoną.
Wejdź w SYSTEM >>> USTAWIENIA >>> POCZTA i tam masz opcję powiadomień
Dziękuję za odpowiedź.
Dziś poprawiłem owe pola.
Wygląda tak jak w załączniku.
Dostaje już maile kiedy ktoś składa zamówienie, oraz kiedy nowy użytkownik się zalogował.
Niestety nie obczaiłem jak zrobić aby "Kowalski" w momencie kiedy składa mi mnie zamówienie otrzymał stosowne powiadomienie.
Tj, takie powiadomienie na maila na
kowalski@email.com.
kowalski@email.com - to adres Kowalskiego.
2. Czy jesteście w stanie wskazać ścieżkę do pliku gdzie mogę zmienić Nazwę "Invoice" na dowolną nie koniecznie na "Faktura".
a) zakładam że trzeba edytować pliki językowe EN czy PL.
Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Maxx