Potwierdzenie dla sprzedaj?cego o zam?wieniu

Miejsce na wszelkie dyskusje odnośnie problemów technicznych i ewentualnych pytań z rozbudowaniem systemu w plikach i skryptach Opencart, a które nie dotyczą instalacji.

Potwierdzenie dla sprzedającego o zamówieniu

Postprzez smierdziel » 28 paź 2016, o 13:25

Cześć,
potrzebuje zrobić tak, że jeżeli złoży ktoś zamówienie to otrzymam na e-mail o tym powiadomienie.
Niestety nigdzie nie mogę znaleźć takiej funkcji a na G jakoś nic nie mogę na ten temat znaleźć.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu, może jest do tego jakiś moduł, albo ogólnie taka funkcja jest już dostępna?

Pozdrawiam Śmierdziel :D
smierdziel
 
Posty: 7
Dołączył(a): 25 paź 2016, o 13:22

Re: Potwierdzenie dla sprzedającego o zamówieniu

Postprzez cainpl » 29 paź 2016, o 18:23

Cześć

jeśli to Opencart 2.x to System->ustawienia później edycja przy nazwie sklepu, zakładka Poczta i wypełniasz ją
przy Mail parametry wpisujesz -fmail@sprzedającego.pl
cainpl
 
Posty: 5
Dołączył(a): 26 paź 2016, o 21:06

Re: Potwierdzenie dla sprzedającego o zamówieniu

Postprzez smierdziel » 31 paź 2016, o 10:32

Super działa ! :D dziękuję
smierdziel
 
Posty: 7
Dołączył(a): 25 paź 2016, o 13:22

Re: Potwierdzenie dla sprzedającego o zamówieniu

Postprzez artur1981 » 7 lis 2016, o 19:12

Witam,
to moje początki z opencart witam wszystkich.

Wszystko poszło przy powstawaniu sklepu ok... ale pojawił się problem bo jak ktoś złoży zamówienie to nie dostaję żadnego maila z tą informacją. Zamówienie widać jedynie w pulpicie.
Dodatkowo klient też nie otrzymuje informacji ze sklepu że zostało złożone zamówienie.
Jak by tego było mało przez formularz kontaktowy maile też nie dochodzą do obsługi sklepu.

Mam sklep postawiony na opencart 2.0.2.0

czy mógłby mi ktoś coś podpowiedzieć?

pozdrawiam
Artur
artur1981
 
Posty: 5
Dołączył(a): 30 paź 2016, o 21:20

Re: Potwierdzenie dla sprzedającego o zamówieniu

Postprzez smierdziel » 8 lis 2016, o 10:46

Artur skonfiguruj sobie dokładnie tak jak powiedział cainpl i będzie działać, niżej masz ściągę:
Obrazek
smierdziel
 
Posty: 7
Dołączył(a): 25 paź 2016, o 13:22

Re: Potwierdzenie dla sprzedającego o zamówieniu

Postprzez artur1981 » 8 lis 2016, o 20:50

Witam,
dzięki za odpowiedź.
Próbowałem takich ustawień z smtp i poczta ale dalej nic nie działa.
Domena jest na hostingu MyDevil.pl może coś tam się podziało- miał ktoś problemy z wysyłanie maili na hostingu MyDevil?

Zainstalowałem kilka modułów:
transferuj.pl
cookies
PayPal

na tym samym koncie hostingowym mam drugi sklep (taki do testów na tej samej wersji OpenCart 2.0.2.0) i tam jest znowu tak że jak złożę zamówienie admin dostaje maila o błędzie:
SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<adres@mail.pl>:
550-SPF Verification: 90.111.111.111 is not allowed to send mail from 550-SPF mail.pl

do klienta żaden mail nie dochodzi

może ktoś miał taki przypadek
artur1981
 
Posty: 5
Dołączył(a): 30 paź 2016, o 21:20

Re: Potwierdzenie dla sprzedającego o zamówieniu

Postprzez artur1981 » 10 lis 2016, o 20:11

mój wątek w tym temacie może być do zamknięcia.

Zainstalowałem sklep ponownie.
Prawdopodobnie któryś z modułów które zainstalowałem spowodował ten błąd.

Nie wiem do końca ale prawdopodobnie:
moduł od cookies (jakiś tam MS_cośtam),
lub usunięcie języka angielskiego

już się tego nie dowiem bo nowa instalka jest ale pozostałe moduły zainstalowałem i maile o zamówieniach dochodzą do admina i do odbiorcy. Fakt faktem jest problem z formularzem kontakt: mianowicie po uzupełnieniu formularza kontaktowego i wysłaniu wyskakuje błąd Notice: Error: RCPT TO not accepted from server! in /usr/home/user_name/domains/adres_strony/public_html/system/library/mail.php on line 346

ale prawdopodobnie ten typ tak ma :) chyba że ktoś poradził sobie z tym problemem
artur1981
 
Posty: 5
Dołączył(a): 30 paź 2016, o 21:20


Powrót do Pomoc techniczna przy Opencart

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości

cron