Mam dokładnie ten sam problem, nawet przycisk "kontynuuj" nie działa, aczkolwiek zmieniając URL wyświetlany w przeglądarce, udało mi się przejść na kolejne strony (http://nazwasklepu.nazwa.pl/install/ind ... oute=step_1/2/3).
Dzwoniłem na helpdesk, oczywiście nie pomogli, więc napisałem e-mail zgodnie z tym co powiedział mi konsultant i oto jaką otrzymałem odpowiedź:
Witam,
Przeprowadziliśmy testową instalację i postępując według instrukcji przebiegła ona prawidłowo. Proszę pamiętać aby :
- zmienić nazwy plików konfiguracyjnych
- zmienić prawa do folderów i plików konfiguracyjnych
- skontaktować się z twórca sklepu lub znaleźć na forach informację w jaki sposób skonfigurować połączenie z bazą w wersji MySQL 5.5 która łączy się przez port inny niż 3306
Wg mnie to są kpiny z klienta, ponieważ:
- robiłem to samo na hostingerze, który jest darmowy i nie było najmniejszego problemu(co też pozwoliłem sobie napisać im w mailu)
- próbowałem ze starszym typem bazy MySQL, i z portem i bez - podobnie jak szanowny kolega diderido
- gdyby się pofatygowali sprawdzić to nazwy plików i uprawnienia są zmieniona, co zresztą widać na ekranie "step 2"
- przede wszystkim jeżeli inny port to mogli być łaskawi go podać