Miejsce na wszelkie dyskusje odnośnie problemów technicznych i ewentualnych pytań z rozbudowaniem systemu w plikach i skryptach Opencart, a które nie dotyczą instalacji.
przez Smadler » 8 mar 2014, o 22:46
Może ktoś z Was potrafi mi pomóc bo prawdę mówiąc nie mogę znaleźć rozwiązania. Klienci finalizując transakcję nie mogą przejść etapu wyboru sposobu dostawy. Pojawia się komunikat "Brak dostępnych form dostawy. Prosimy o kontakt w celu uzyskania pomocy! " mimo że opcje te zostały zaznaczone w module dostawy. Nie wiem dlaczego, bo u mnie wszystko chodzi ok. Jestem na OC 5.4. Sklep wagabund.pl
-
Smadler
-
- Posty: 96
- Dołączył(a): 23 sty 2013, o 01:09
przez staniapl » 9 mar 2014, o 16:13
link daj
-
staniapl
-
- Posty: 631
- Dołączył(a): 13 lut 2012, o 19:47
- Lokalizacja: Zambr?w, Nowe Piekuty
Powrót do Pomoc techniczna przy Opencart
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości