System nie rejestruje zam?wie?

Miejsce na wszelkie dyskusje odnośnie problemów technicznych i ewentualnych pytań z rozbudowaniem systemu w plikach i skryptach Opencart, a które nie dotyczą instalacji.

System nie rejestruje zamówień

Postprzez meff » 25 lut 2014, o 15:43

Witam. Okazało się, że od pewnego czasu mam poważny problem ze sklepem opartym na najnowszym OpenCart. Wszystko było ok, ale od kilku dni nie dostaję w ogóle powiadomień o nowych zamówieniach i nie ma żadnych informacji o nich w panelu administracyjnym. Cały proces zamówienia przebiega prawidłowo, klient dostaje maila z potwierdzeniem i wszystko jest ok. Gorzej, że system w żaden innych sposób tych zamówień nie przyjmuje. Będę wdzięczny za pomoc, bo nie mam pojęcia co mogło spowodować tę usterkę; nie wprowadzałem ostatnio żadnych większych zmian.

Hosting na zenbox.pl, zainstalowany VQMod.
meff
 
Posty: 10
Dołączył(a): 18 sty 2014, o 01:31

Re: System nie rejestruje zamówień

Postprzez meff » 25 lut 2014, o 18:34

Aktualizacja: Jednak otrzymuję wiadomość o odebraniu zamówienia, ale w treści maila nie ma żadnych danych klienta, tylko krótka informacja co zostało zamówione i w jakiej ilości. Poza tym w panelu ani śladu żeby ktoś coś kupił; w żadnym miejscu. Sytuacja jest identyczna w przypadku zakupów bez logowania jak i zarejestrowanego klienta. W tym drugim przypadku nie ma także informacji o zamówieniach w historii konta. Ktoś ma pomysł co to może być?
meff
 
Posty: 10
Dołączył(a): 18 sty 2014, o 01:31

Re: System nie rejestruje zamówień

Postprzez staniapl » 25 lut 2014, o 21:41

Sprawdź w Mysql w tabeli prefix_order jaki status_id dostaje zamówienie.
Avatar użytkownika
staniapl
 
Posty: 631
Dołączył(a): 13 lut 2012, o 19:47
Lokalizacja: Zambr?w, Nowe Piekuty

Re: System nie rejestruje zamówień

Postprzez meff » 26 lut 2014, o 00:45

Status wszystkich to "0". Dobrze czy źle?
meff
 
Posty: 10
Dołączył(a): 18 sty 2014, o 01:31

Re: System nie rejestruje zamówień

Postprzez staniapl » 26 lut 2014, o 13:54

Źle ! statusy = 0 to są zamówienia gdy klient zrezygnuje z zakupu na ostatnim kroku (nie kliknie "potwierdź zamówienie"). sprawdź w wysyłkach, płatnościach i ogólnych ust. sklpu czy statusy zamówień są ok ustawione ew. przestaw zapisz i sprawdź
Avatar użytkownika
staniapl
 
Posty: 631
Dołączył(a): 13 lut 2012, o 19:47
Lokalizacja: Zambr?w, Nowe Piekuty

Re: System nie rejestruje zamówień

Postprzez meff » 27 lut 2014, o 13:13

Problem rozwiązany. Prześwietliłem wszelkie ustawienia w panelu i jak się okazało prawdopodobnie powodowały go niepoprawne ustawienia modułu Poczty Polskiej. Dzięki serdeczne za pomoc!
meff
 
Posty: 10
Dołączył(a): 18 sty 2014, o 01:31


Powrót do Pomoc techniczna przy Opencart

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości