Witam
Chciałbym podpytać gdzie można dokonać modyfikacji informacji o zamówieniu tak aby była taka sama jak dla klienta jak i administratora sklepu.
Teraz w obecnej formie do klienta przychodzi wiadomość pełna:
Dziękujemy za zakupy . Twoje zamówienie zostało przekazane do realizacji. O dalszym statusie realizacji zamówienia zostaniesz poinformowany poprzez e-mail.
Szczegóły zamówienia możesz sprawdzić pod adresem:
................................
Szczegóły zamówienia
Numer zamówienia: 597
Data dodania: 28/10/2013
Forma płatności: Przelew bankowy
Sposób dostawy: Paczka Pocztowa Email:
Telefon:
Adres IP:
text_new_instruction
Instrukcje przelewu
Twoje zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty.
Adres płatności Adres dostawy
Produkt Model Ilość Cena Suma
xyz 1 6,10zł 6,10zł
Cena produktów: 6,10zł
Paczka Pocztowa 15,00zł
Koszt całkowity: 21,10zł
Jeżeli masz jakieś pytania, prosimy odpowiedzieć na podaną wiadomość.
Dziękujemy i zachęcamy do kolejnych zakupów
------------------------------------------------------------------------------------------------
NATOMIAST admina sklepu informacja wygląda tak:
Złożono zamówienie.
Numer zamówienia: 599
Data dodania: 29/10/2013
Status zamówienia: Oczekiwanie na płatność.
Produkty
xyz 5,00zł
Suma zamówienia
Cena produktów: 5,00zł
Paczka Pocztowa - 15,00zł
Koszt całkowity: 20,00zł
W którym pliku trzeba by było zmienić , który plik jest odpowiedzialny za zamówienie wysłane do klienta, a który do admina sklepu?