Miejsce na wszelkie dyskusje odnośnie problemów technicznych i ewentualnych pytań z rozbudowaniem systemu w plikach i skryptach Opencart, a które nie dotyczą instalacji.
przez wilku » 10 lis 2010, o 01:31
Jak ustawić, aby wysyłał się e-mail do administratora sklepu z informacja o złożeniu zamówienia przez klienta?
-
wilku
-
- Posty: 9
- Dołączył(a): 3 lis 2010, o 20:55
przez potas » 10 lis 2010, o 19:41
Przede wszystkim wpisać swój e-mail w system->ustawienia->główne
Do tego w system->ustawienia->poczta->Alarm e-mailowy: tak
-
potas
- Administrator
-
- Posty: 192
- Dołączył(a): 30 paź 2009, o 14:31
przez wilku » 13 lis 2010, o 22:11
Dzięki serdeczne
-
wilku
-
- Posty: 9
- Dołączył(a): 3 lis 2010, o 20:55
Powrót do Pomoc techniczna przy Opencart
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości