B??dy faktury

Tutaj można zgłaszać wszelkie wykryte błędy w Opencart, wraz z ewentualnym opisem ich naprawienia. W tytule posta warto podać wersję, której dany błąd dotyczy.

Błędy faktury

Postprzez brytanix » 29 gru 2010, o 07:41

Witam wszystkich!

Właśnie zainstalowałem Opencart i niniejszy pakiet języka polskiego ale zauważyłem błąd. W Sales/Orders/Edit Order/Generate Invoice w fakturze w j. angielskim niespodziewanie pojawiają się polskie wyrazy: 'Kwota za produkty', 'List', 'Suma'. Jak to poprawić, bo nie znam się za bardzo na tym. Błąd jest ewidentny.

Tak samo w Sales/Orders/Edit Order nie wiadomo dlaczego pojawiają sie polskie wyrazy w Shipping Method: 'List', Payment Method: 'Za Pobraniem'.

To bardzo dziwne, nie uważacie?

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i życzę Szczęśliwego Nowego Roku!:-)
brytanix
 
Posty: 86
Dołączył(a): 29 gru 2010, o 06:16

Re: Błędy faktury

Postprzez jang1200 » 31 gru 2010, o 01:26

Sprawdź czy masz taki plik : /admin/language/english/total/sub_total.php i ew. co w nim jest.
Brak tego pliku to jedyne rozsądne wytłumaczenie tego błędu chociaż w przypadku tego skryptu wcale nie oznacza, że właściwe.
S? trzy rodzaje bia?ej ?mierci ? s?l ? cukier i ? lekarz pierwszego kontaktu.
jang1200
 
Posty: 274
Dołączył(a): 6 mar 2010, o 19:17

Re: Błędy faktury

Postprzez brytanix » 31 gru 2010, o 01:29

jang1200 napisał(a):Sprawdź czy masz taki plik : /admin/language/english/total/sub_total.php i ew. co w nim jest.
Brak tego pliku to jedyne rozsądne wytłumaczenie tego błędu chociaż w przypadku tego skryptu wcale nie oznacza, że właściwe.