Pro?ba o sugestie

Dla wszystkich programistów pracujących nad dodatkowymi modułami lub poprawkami dla Opencart; w tym prace nad tłumaczeniami głównego systemu czy modułów.

Prośba o sugestie

Postprzez Sfera » 7 sty 2013, o 17:01

Witam,
Na wstępie przepraszam jeżeli nie wybrałem odpowiedniej grupy tematycznej na mój wątek. Jestem początkującym administratorem sklepu internetowego, opartego o system opencart, stworzonego na zamówienie. Jako że sklep powstał na "dokładkę" do sprzedaży stacjonarnej, a ja jestem osobą spoza branży informatycznej tudzież programistycznej, mam kilka pytań.

Sklep chciałbym zajmować się osobiście i proszę uczestników forum na jakie rzeczy powinienem zwrócić uwagę we wstępnej fazie działania sklepu, gdzie powinienem szukać odpowiedniej wiedzy dotyczącej administracj itd? Chciałbym również dowiedzieć się jaka powinna być podstawowa funkcjonalność sklepu i jak w najprostszy sposób mógłbym zarządzać grupami produktów? Jakie są najszybsze metody wprowadzania produktów na stronę?

Liczę na wyrozumiałość :)
Sfera
 
Posty: 5
Dołączył(a): 11 gru 2012, o 18:17

Re: Prośba o sugestie

Postprzez comprado.biuro » 5 mar 2013, o 22:16

Witaj Sfera!

Wszyscy zamikli i przez tego tygodnie sam rozgryzasz temat. Jeśli nadal masz problemy, to napisz. Postaram się odpowiedzieć najlepiej jak mogę. Jeśli chodzi o edycję produktów i kategorii, czy atrybutów, itp. to polecam moduł do importu/eksportu, dzięki któremu możesz wszystko wypisać sobie w Excelu i później tylko wrzucić hurtem na stronę. Link to http://www.mhccorp.com/export-import-tool

Moduł ten jest darmowy. Chyba mam gdzieś jego spolszczoną wersję dla Opencarta 1.5.4.1 jeśli potrzebujesz.
comprado.biuro
 
Posty: 26
Dołączył(a): 13 gru 2012, o 11:36

Re: Prośba o sugestie

Postprzez Sfera » 6 mar 2013, o 19:54

Dzięki za odpowiedź.
Sfera
 
Posty: 5
Dołączył(a): 11 gru 2012, o 18:17


Powrót do Rozwój systemu Opencart

Kto przegląda forum