Zlec? kilka poprawek w OC 1.5.1

Dla wszystkich którzy poszukują i oferują płatną, komercyjną pomoc przy instalacji czy rozbudowie Opencart.

Zlecę kilka poprawek w OC 1.5.1

Postprzez slawek.kow » 4 lut 2013, o 12:54

Zlecę dokonanie kilku poprawek w OC 1.5.1

Zakres zmian w Open Cart 1.5.1
Tłumaczenie pochodzi z: http://code.google.com/p/opencart-polis ... p&can=2&q=

1. Zmienić treść ?Podatek? widoczną na stronie produktów sklepu na ?Cena netto?
2. Dodać NIP do faktury
3. Dodać logo do faktury
4. Dodać tekst na dole faktury ?Faktura nie wymaga podpisu sprzedawcy? oraz ?Faktura nie wymaga podpisu odbiorcy?
5. Podczas rejestracji konta przez użytkownika sklepu powinno być możliwość zaznaczenia opcji czy jest to osoba prywatna czy firma.
? Przy wyborze opcji firma podanie NIP jest obowiązkowe.
? Przy wyborze opcji osoba prywatna podanie NIP jest obowiązkowe.[/list]
6. W zależności od wyboru opcji osoba prywatna czy firma te dane powinny znaleźć się na fakturze tzn, że jeżeli zaznaczono opcję firma to na fakturze nie pojawia się nazwisko
7. Gdy status transakcji zmieni się na zakończony to na koncie użytkownika powinna się pojawić do pobrania faktura w postaci pliku PDF
8. W procesie zmawiania (gdy jest dodany już produkt do koszyka) dodać tekst: ?Dokonywanie zakupów w sklepie wymaga posiadanie konta. Zakładając konto będziesz mógł:
? kupować szybciej,
? śledzić na bieżąco status zamówienia,
? mieć podgląd do historii zamówionych produktów,
? pobrać zamówiony produkt,
? wydrukować fakturę
Założenie Konta w żaden sposób nie zobowiązuje Cię do zakupów u nas.?
9. W zakładce Sprzedaż-> Zamówienia oraz Sprzedaż-> Klienci-> Klienci w polu Klient powinno wyświetlać się to co było podane w pkt 5, czyli nazwa firmy lub imię i nazwisko
10. W związku z wprowadzonymi zmianami należy dokonać stosownych zmian w treści maili powiadamiających.
? I mail. Dziękujemy za rejestrację. Zmienić treść ?Po zalogowaniu będziesz mógł uzyskać dostęp do innych usług, w tym przegląd ostatnich zamówień, drukowanie faktur i edycji danych konta.? Na ?Po zalogowaniu będziesz mógł uzyskać dostęp do innych usług, w tym przegląd ostatnich zamówień, drukowanie faktur i edycji danych konta oraz pobranie zakupionego produktu?
? II mail. Zamówienie Nr?. Dokonać stosownych zmian w wyświetlaniu szczegółów zamówienia (w związku z pkt 5)
11. W związku z wprowadzonymi zmianami w pkt 5 konsekwencje tych zmian powinny mieć odzwierciedlenie także wszędzie tam gdzie powinny nastąpić.
slawek.kow
 
Posty: 9
Dołączył(a): 22 sty 2013, o 15:10

Powrót do Wsparcie komercyjne Opencart

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości