Sklep dzia?a niepoprawnie na Internet Explorer

Miejsce na wszelkie dyskusje odnośnie problemów technicznych i ewentualnych pytań z rozbudowaniem systemu w plikach i skryptach Opencart, a które nie dotyczą instalacji.

Sklep działa niepoprawnie na Internet Explorer

Postprzez Jagram » 8 kwi 2014, o 10:59

Rozwala mi sklep na ie. Czy ktoś mógłby mi pomóc? Na wcześniejszych wersjach tj. IE8 i w dól oraz w wersji 11

www.woodandarch.pl
Jagram
 
Posty: 9
Dołączył(a): 13 lut 2014, o 13:24

Re: Sklep działa niepoprawnie na Internet Explorer

Postprzez staniapl » 8 kwi 2014, o 12:03

Ja bym się zwrócił do dewelopera któremu zapłaciłeś za szablon :)

Po za tym masz całkiem fajny kod na początku:
Kod: Zaznacz cały
<!--[if lte IE 8]>
    <script type="text/javascript">
      var alert_box = new SexyAlertBox();
      alert_box.alert('Część funkcjonalności serwisu anonse.pl jest niedostępna dla wersji przeglądarki, z której korzystasz. Zaktualizuj ją lub wybierz inną przeglądarkę, aby w pełni korzystać z wszystkich opcji dostępnych na anonse.pl. <br><b>Pozdrawiamy, Zespół anonse.pl</b>');
    </script>
  <![endif]-->


Koszyk rozjechał się nawet w firefoxie:
http://www.woodandarch.pl/index.php?route=checkout/cart
Bez-nazwy-2.jpg
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Na staro?? postanowi?em zosta? Fotografem - moja strona https://mstanczuk.pl
Avatar użytkownika
staniapl
 
Posty: 631
Dołączył(a): 13 lut 2012, o 19:47
Lokalizacja: Zambr?w, Nowe Piekuty

Re: Sklep działa niepoprawnie na Internet Explorer

Postprzez Jagram » 8 kwi 2014, o 12:15

szablon jest z template monster. Odpowiedz jaką uzyskałem to żeby zaktualizować przeglądarkę. I cóż teraz począć?
Jagram
 
Posty: 9
Dołączył(a): 13 lut 2014, o 13:24

Re: Sklep działa niepoprawnie na Internet Explorer

Postprzez pozpoz » 8 kwi 2014, o 12:59

Zaktualizowanie przeglądarki to nie jest zły pomysł. IE8 i niżej to archeologia ;-) jakiś czas temu Google postanowiło nie wspierać już IE9

W tej chwili IE8 to 3% ruchu dla tendencji lecącej na łeb na szyję: http://ranking.pl/pl/rankings/web-browsers.html

Chciałem zobaczyć jak Twoja strona wygląda pod IE, ale masz jakieś błędy w składni (pewnie niepodomykane tagi) i w ogóle stylów nie wczytuje.
pozpoz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 25 paź 2010, o 20:16

Re: Sklep działa niepoprawnie na Internet Explorer

Postprzez Jagram » 8 kwi 2014, o 13:31

Pod IE 10 działa bez zarzutu
Jagram
 
Posty: 9
Dołączył(a): 13 lut 2014, o 13:24

Re: Sklep działa niepoprawnie na Internet Explorer

Postprzez staniapl » 8 kwi 2014, o 15:34

Jagram napisał(a):szablon jest z template monster. Odpowiedz jaką uzyskałem to żeby zaktualizować przeglądarkę. I cóż teraz począć?

To jak byś odebrał auto od mechanika, które głośno stuka a serwis kazał by Ci pogłośnić radio ... kasę wzięli i teraz mają Cię w d....e - niestety taki urok kupowania szablonów od nieznanych wydawców. Nie lepiej zapłacić 100 zł więcej i ktoś zrobi autorski szablon dla Ciebie ? (w tym miejscu nie sieję sobie auto reklamy - taki mam punkt widzenia).

Zaktualizowanie przeglądarki to nie jest zły pomysł. IE8 i niżej to archeologia ;-) jakiś czas temu Google postanowiło nie wspierać już IE9
W tej chwili IE8 to 3% ruchu dla tendencji lecącej na łeb na szyję: http://ranking.pl/pl/rankings/web-browsers.html
Chciałem zobaczyć jak Twoja strona wygląda pod IE, ale masz jakieś błędy w składni (pewnie niepodomykane tagi) i w ogóle stylów nie wczytuje.


Tutaj kolega pozpoz ma wiele racji, IE zawsze był i jest najgorszą przeglądarką, a statystyki użytkowe podbijają im rozlezione babska w urzędach i instytucjach państwowych gdzie tylko IE jest zainstalowane i tego się używa.

Nie zmienia to faktu, że kupiony przez Ciebie szablon jest ewidentnie kiepsko zakodowany, nie przechodzi validacji w3c co jest absolutną podstawą poprawności kodu:
74 błędy
http://validator.w3.org/check?uri=http% ... ne&group=0

Jedyne co Ci zostało to usiąść i poprawiać błędy twórcy szablonu.
Na staro?? postanowi?em zosta? Fotografem - moja strona https://mstanczuk.pl
Avatar użytkownika
staniapl
 
Posty: 631
Dołączył(a): 13 lut 2012, o 19:47
Lokalizacja: Zambr?w, Nowe Piekuty

Re: Sklep działa niepoprawnie na Internet Explorer

Postprzez pozpoz » 8 kwi 2014, o 20:38

Teraz też mi już hula. I jak wybiorę opcję IE8 to już nie jest tak jak na screenie - pewnie zmieniłeś już?

Natomiast co do IE i walidacji. Stare IE (9 i mniej) były kiepskie. 10 już ok, 11 ma nawet trochę szybciej wdraża nowe tagi z html5 niż CHrome/Firefox.

Co do templatki i walidacji to wątpię by nawet templatemonster łączył doctype z html4 z tagami z html5.
pozpoz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 25 paź 2010, o 20:16


Powrót do Pomoc techniczna przy Opencart

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron