[Zlec?] OpenCart - przypomnienia mailowe

Dla wszystkich którzy poszukują i oferują płatną, komercyjną pomoc przy instalacji czy rozbudowie Opencart.

[Zlecę] OpenCart - przypomnienia mailowe

Postprzez tomtolo » 2 paź 2012, o 19:11

Założenia
System OpenCart zmodyfikowany - działający na zasadzie:
1. Zakup - klient (jak w zwykłym sklepie)
2. Akceptacja - Akceptant
3. Realizacja zamówienia - admin sklepu (jak w zwykłym sklepie)

Cel
Automatyczne przypomnienia mailowe wysyłane do Akceptanta o oczekującym zamówieniu.
Pierwsze potwierdzenie mailowe już funkcjonuje - potrzeba jest dodać kolejne "przypominacze".


Zakres prac
Skrypt jaki można będzie podpiąć pod Cron, aby był wykonywany cyklicznie
Odpowiednie modyfikacje w kodzie i, jeśli to potrzebne, w bazie danych systemu


Oczekiwana funkcjonalność
Przypomnienie mailowe ma zawierać taką treść:
Witaj (imię i nazwisko akceptanta)
W Twojej skrzynce widnieją niezatwierdzone zamówienia:

Nr zamówienia MPK wartość ogółem (tabela z listą zamówień)

Proszę o pilne zatwierdzenie.
Aby zatwierdzić zaległe zamówienia kliknij w poniższy link

(tu link do zamówienia)

Skrzynka akceptacyjna - link do akceptacji zamówienia. Ten sam który pojawia się w 1-szym mailu po złożeniu zamówienia i wysyłany jest do Akceptanta.
Przypomnienie ma dotyczyć tylko zamówień o statusie "Wysłany do akceptacji"
W sytuacji, gdy w danym zamówieniu mamy kilku Akceptantów to wysyłamy przypomnienie do wszystkich

Powiadomienia powinny być wysyłane:
    Od razu po złożeniu zamówienia (tak jak jest to obecnie). Ten punkt jest już zrealizowany.
    Po 3 dniach od daty złożenia zamówienia
    Po 5 dniach od daty złożenia zamówienia
    Po 7 dniach od daty złożenia zamówienia
    Pomiędzy 7 a 14 dniem od złożenia zamówienia mailing ma być wysyłany codziennie

Raport po 14 dniach
Po 14 dniach na skrzynkę mailową lub skrzynki wpisane w pliku konfiguracyjnym wysyłamy jeden raz raport o nadal niezatwierdzonych zamówieniach. Wtedy osoba przełożona będzie dzwonić i pytać Akceptantów jaki jest powód braku akceptacji.
Gdy raport przyszedł wczoraj, a dziś pojawiły się kolejne przeterminowane zamówienia, dla których minął okres 14 dni, to w raporcie uwzględniamy tylko dzisiejsze, tj. takie którym na dzień dzisiejszy minął okres 14 dni
Powinien zawierać taką treść jak przypomnienie dla Akceptanta + jego imię i nazwisko
--------------------------------------------------------------------------------------------
Oferty mailowe proszę kierować na: biuro@3wstudio.pl
tomtolo
 
Posty: 6
Dołączył(a): 23 lut 2012, o 17:12

Re: [Zlecę] OpenCart - przypomnienia mailowe

Postprzez tomtolo » 28 sty 2013, o 19:51

Odświeżam i ponawiam powyższe zlecenie.
tomtolo
 
Posty: 6
Dołączył(a): 23 lut 2012, o 17:12


Powrót do Wsparcie komercyjne Opencart

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości