Strona 1 z 1

brak powiadomienia klienta o zamówieniu

PostNapisane: 9 lip 2013, o 21:29
przez Shadi
Witam serdecznie ,

Posiadam opencart w wersji 1.5.3.1 na adresie bellavitasardynia.pl
Po złożeniu zamówienia przez klienta admin dostaje powiadomienie , ale klient już niestety nie , i nie wiem jak sobie z tym poradzić ,
prosiłbym o jakieś wskazówki.

Re: brak powiadomienia klienta o zamówieniu

PostNapisane: 10 lip 2013, o 23:30
przez staniapl
spawdz w spamie (jako klient).

Re: brak powiadomienia klienta o zamówieniu

PostNapisane: 16 lip 2013, o 18:54
przez Shadi
niestety nic nie przychodzi, w tym cały problem.

Re: brak powiadomienia klienta o zamówieniu

PostNapisane: 13 sie 2013, o 09:53
przez jola
W ustawieniach systemu w zakładce "Poczta" spróbuj zmienić protokół poczty na "Mail" zamiast "SMTP". Protokół SMTP w OpenCart nie zawsze działa poprawnie na niektórych serwerach.