Strona 1 z 1

Błąd w mailu do Klienta [Płatność przelewem] [OC 1.5.1.1]

PostNapisane: 15 paź 2011, o 16:37
przez dbart
Problem:
W mailu do Klienta, który wybrał formę płatności "przelew na konto" poza treścią zamówienia - system nie dodaje uwag odnośnie przelewu, natomiast informacje potrzebne do wykonania przelewu wędrują do admina, gdzie to jest mało przydatne.

Po poszukiwaniach w systemie sklepu nie udało mi się znaleźć miejsca w plikach odpowiedzialnych za dołączenie potrzebnych informacji do maila klienta.

Może już ktoś naprawił ten problem?

Re: Błąd w mailu do Klienta [Płatność przelewem] [OC 1.5.1.1

PostNapisane: 18 sty 2012, o 10:52
przez rymasz
Rozwiązanie za stroną: http://forum.opencart.com/viewtopic.php?f=161&t=37687

W pliku "catalog/model/checkout/order.php" w okolicach linii 253, należy wstawić wiersz:
Kod: Zaznacz cały
$template->data['comment'] = nl2br($comment);


A w pliku "catalog/view/theme/default/template/mail/order.tpl", przed linią "<p><?php echo $text_footer; ?></p>", należy wstawić:
Kod: Zaznacz cały
<?php if ($comment) { ?>
<p><?php echo $comment; ?></p>
<?php } ?>


U mnie działa. Natomiast nie wiem jeszcze jakie konsekwencje ma dla innych typów płatności.