Błąd w mailu do Klienta [Płatność przelewem] [OC 1.5.1.1]
Napisane: 15 paź 2011, o 16:37
Problem:
W mailu do Klienta, który wybrał formę płatności "przelew na konto" poza treścią zamówienia - system nie dodaje uwag odnośnie przelewu, natomiast informacje potrzebne do wykonania przelewu wędrują do admina, gdzie to jest mało przydatne.
Po poszukiwaniach w systemie sklepu nie udało mi się znaleźć miejsca w plikach odpowiedzialnych za dołączenie potrzebnych informacji do maila klienta.
Może już ktoś naprawił ten problem?
W mailu do Klienta, który wybrał formę płatności "przelew na konto" poza treścią zamówienia - system nie dodaje uwag odnośnie przelewu, natomiast informacje potrzebne do wykonania przelewu wędrują do admina, gdzie to jest mało przydatne.
Po poszukiwaniach w systemie sklepu nie udało mi się znaleźć miejsca w plikach odpowiedzialnych za dołączenie potrzebnych informacji do maila klienta.
Może już ktoś naprawił ten problem?