Strona 1 z 2

Nie mogę wysyłać maili

PostNapisane: 29 mar 2014, o 19:16
przez dyskutant
Witajcie,

ma od kilku dni problem z moim sklepem. Sklep jest w mojej domenie .pl i normalnie działa, natomiast problem jest z obsługą poczty.

1. Nie mogę wysłać żadnego maila z mojego maila bok@mojadomena.pl gdyż wyskakuje komunikat że adres IP został zablokowany przez spamhaus. Mogę zmienić IP na jakikolwiek i ciągle to samo. Sklep i domena stoją na zagranicznym serwerze. Jak się pozbyć tego RBLa? Czy to co tu opisali:
http://www.serveradminblog.com/2010/03/ ... n-postfix/
pomoże? Jeśli tak to czy mógłby ktoś to przełożyć na nasz język.

2. Sklep nie wysyła maili jak ktoś coś zamówi, muszę ręcznie sprawdzać. Czy wiecie co może być? Może też to co wyżej?

Dziękuje za wszelkie odpowiedzi.

Re: Nie mogę wysyłać maili

PostNapisane: 31 mar 2014, o 17:54
przez pozpoz
Raczej najpierw skontaktuj się adminem swojego hostingu.

Re: Nie mogę wysyłać maili

PostNapisane: 1 kwi 2014, o 01:35
przez dyskutant
Mój admin jest z zagranicy i nie porozumiem się z nim.

Re: Nie mogę wysyłać maili

PostNapisane: 1 kwi 2014, o 11:33
przez staniapl
Więc z niego zrezygnuj, zakup hosting w Polsce - nie widzę problemu.

Re: Nie mogę wysyłać maili

PostNapisane: 1 kwi 2014, o 13:39
przez dyskutant
To zagraniczny sklep, nie chcę nic przenosić.

Re: Nie mogę wysyłać maili

PostNapisane: 1 kwi 2014, o 18:53
przez staniapl
To zagraniczny sklep, nie chcę nic przenosić.

Co z tego, że zagraniczny? co ma język sklepu do hostingu?
Ad.1 Nie wiem jak chcesz rozwiązać ten problem, bez kontaktu z usługodawcą hostingu lub organizacją która spamBlok nałożyła. Dostałeś blokadę bo pewnie jakieś robactwo za pomocą Twojego IP wysyłało spam. Nawet jak uda Ci się ominąć to podejrzewam, że Twoje maile w 90% będą trafiać jako spam.
Ad.2 zastosuj się do rozwiązania jak tutaj:
http://forum.opencart.com/viewtopic.php?f=164&t=85949

Re: Nie mogę wysyłać maili

PostNapisane: 2 kwi 2014, o 12:06
przez dyskutant
Z tym że IP z którego korzystam korzysta też pół kraju, to albo Play albo Orange i jest dynamiczne więc nic nie da kontakt z adminem czy organizacjami. Stąd pytanie o to:
www.serveradminblog.com/2010/03/how-to- ... n-postfix/