Strona 1 z 2
Zawieszenie sprzedaży w sklepie opartym na OpenCart
Napisane:
24 gru 2013, o 16:47
przez siCk_BoY_
Witam. Czy istnieje możliwość zawieszenia sprzedaży w sklepie opartym na OpenCart? Chodzi o to, że zawieszam działalność i w tym czasie nie chciałbym żeby użytkownicy mieli możliwość zamawiania produktów w sklepie. Nie chciałbym, żebym strona przestała działać jedynie żeby nie było możliwości zamawiania. Istnieje taka opcja? Proszę o pomoc.
Re: Zawieszenie sprzedaży w sklepie opartym na OpenCart
Napisane:
27 gru 2013, o 14:03
przez staniapl
Sposobów jest kilka, np:
ustawić ilość każdego produktu na "0" i już nikt zakupu nie zrobi.
Re: Zawieszenie sprzedaży w sklepie opartym na OpenCart
Napisane:
28 gru 2013, o 18:40
przez siCk_BoY_
No ten sposób jest zapewne skuteczny ale przy dużej ilości produktów trochę czasochłonny, bo każdemu jednemu trzeba zmienić wartość z 1 na 0 (no chyba, że da się to zrobić zbiorczo?). A jakie są jeszcze inne sposoby?
Re: Zawieszenie sprzedaży w sklepie opartym na OpenCart
Napisane:
28 gru 2013, o 18:49
przez staniapl
Można to zrobić jednym zapytaniem do bazy
- Kod: Zaznacz cały
UPDATE oc_product SET quantity = 0
jeśli masz inny przedrostek tabel zmień z oc_ na Twój.
Re: Zawieszenie sprzedaży w sklepie opartym na OpenCart
Napisane:
10 sty 2014, o 12:30
przez siCk_BoY_
Zadziałało. Wielkie dzięki za pomoc.
Mam jeszcze jedno pytanie.
Mianowicie chciałbym, żeby na stronie głównej pojawiła się informacja o zawieszeniu działalności sklepu na określony czas. Tak żeby np. wyskakiwało powiadomienie, że działalność sklepu została zawieszona od stycznia do czerwca.
Re: Zawieszenie sprzedaży w sklepie opartym na OpenCart
Napisane:
10 sty 2014, o 13:06
przez staniapl
Najprościej użyj modułu Powitanie, ustaw na górze i po problemie
Re: Zawieszenie sprzedaży w sklepie opartym na OpenCart
Napisane:
11 sty 2014, o 13:58
przez siCk_BoY_
Wielkie dzięki za pomoc. Już wszystko jest ogarnięte. Taki komunikat jest lepszy niż denerwujący pop-up.
Jeszcze raz dzięki staniapl