Strona 1 z 1

tax_id, company_id_display

PostNapisane: 29 paź 2013, o 17:47
przez hck
Wiem że już taki temat był, ale proszę o pomoc. Zainstalowałem sklep OC na Wordpress i podczas zakupu zalogowanego klienta nie można wybrać adresu wpisanego jako główny. Wyskakuje błąd
<b>Notice</b>: Undefined index: company_id_display in <b>/home/pablo/domains/kujaka.pl/public_html/sklep/catalog/controller/checkout/payment_address.php</b> on line <b>144</b><b>Notice</b>: Undefined index: tax_id_display in <b>/home/pablo/domains/kujaka.pl/public_html/sklep/catalog/controller/checkout/payment_address.php</b> on line <b>149</b>[]

Nie instalowałem zupełnie żadnych nowych modułów , zrobiłem wszystko na czystym programie. Mam OC 1.5.6 czyli najnowszą..

Możecie mi pomóc? dzięki

Re: tax_id, company_id_display

PostNapisane: 29 paź 2013, o 22:11
przez staniapl
zainstalowałeś openCart na Wordpressa co to znaczy?

Re: tax_id, company_id_display

PostNapisane: 29 paź 2013, o 22:15
przez hck
Nie nie , pomyłka.. bo mam na domenie i wordpress i OC.. ale jest oddzielnie . instalowałem poprzez hosting i instaluj dodatki czy cioś podobnego.. instalacja tak jak wordpress. Dodałem później katalogi i produkty, wstawiłem to co trzeba i jak jestem jako klient zalogowany to nie mogę przejść adresu który był wpisany jako defaultowy w swoim profilu. Ale jak kupuję bez logowania i rejestrowania to idzie wszystko po kolei..
dziwne..

Re: tax_id, company_id_display

PostNapisane: 29 paź 2013, o 23:15
przez hck
Chyba doszedłem do rozwiązania tego tematu. Niby proste- przy rejestracji trzeba koniecznie wpisać NIP i Regon, bez względu czy w programie potem to się wyłącza. Wtedy działa na zalogowanym kupno na adres defaultowy. Ale trzeba pamiętać że system przyjmie rejestrację bez tych pól choć są z czerwoną gwiazdką. Wiemy że w większości rejestrowanych nikt nie wpisuje NIP i Regon jeśli nie musi - w końcu osoba fizyczna nie ma regonu. A tu niespodzianka i wpisać coś trzeba choć po to aby nie były puste.

Jeśli ktoś miał z tym problemy to piszcie tutaj czy tak wybrnęliście czy zmienialiście coś w kodzie..

dzięki

Re: tax_id, company_id_display

PostNapisane: 13 maja 2014, o 19:56
przez adamofsky
hck napisał(a):Chyba doszedłem do rozwiązania tego tematu. Niby proste- przy rejestracji trzeba koniecznie wpisać NIP i Regon, bez względu czy w programie potem to się wyłącza. Wtedy działa na zalogowanym kupno na adres defaultowy. Ale trzeba pamiętać że system przyjmie rejestrację bez tych pól choć są z czerwoną gwiazdką. Wiemy że w większości rejestrowanych nikt nie wpisuje NIP i Regon jeśli nie musi - w końcu osoba fizyczna nie ma regonu. A tu niespodzianka i wpisać coś trzeba choć po to aby nie były puste.

Jeśli ktoś miał z tym problemy to piszcie tutaj czy tak wybrnęliście czy zmienialiście coś w kodzie..

dzięki

Otóż system nie działa, klient nie może przejść do kasy i wyrzuca mi popup z tokenem. Ja próbowałem na wszystkich wersjach od v1.5.6 w górę i ciągle to samo. Zakup można zrobić tylko bez rejestracji. Próbowałem na szablonie dotted-red oraz na difolcie. :cry:

Re: tax_id, company_id_display

PostNapisane: 13 maja 2014, o 23:13
przez adamofsky
adamofsky napisał(a):
hck napisał(a):Chyba doszedłem do rozwiązania tego tematu. Niby proste- przy rejestracji trzeba koniecznie wpisać NIP i Regon, bez względu czy w programie potem to się wyłącza. Wtedy działa na zalogowanym kupno na adres defaultowy. Ale trzeba pamiętać że system przyjmie rejestrację bez tych pól choć są z czerwoną gwiazdką. Wiemy że w większości rejestrowanych nikt nie wpisuje NIP i Regon jeśli nie musi - w końcu osoba fizyczna nie ma regonu. A tu niespodzianka i wpisać coś trzeba choć po to aby nie były puste.

Jeśli ktoś miał z tym problemy to piszcie tutaj czy tak wybrnęliście czy zmienialiście coś w kodzie..

dzięki

Otóż system nie działa, klient nie może przejść do kasy i wyrzuca mi popup z tokenem. Ja próbowałem na wszystkich wersjach od v1.5.6 w górę i ciągle to samo. Zakup można zrobić tylko bez rejestracji. Próbowałem na szablonie dotted-red oraz na difolcie. :cry:

W końcu znalazlem. Wszystko ustawia się w klienci - grupy klientów - potem wszysko ustawić na "nie".