Nie mog? wysy?a? maili

Miejsce na wszelkie dyskusje odnośnie problemów technicznych i ewentualnych pytań z rozbudowaniem systemu w plikach i skryptach Opencart, a które nie dotyczą instalacji.

Nie mogę wysyłać maili

Postprzez dyskutant » 29 mar 2014, o 19:16

Witajcie,

ma od kilku dni problem z moim sklepem. Sklep jest w mojej domenie .pl i normalnie działa, natomiast problem jest z obsługą poczty.

1. Nie mogę wysłać żadnego maila z mojego maila bok@mojadomena.pl gdyż wyskakuje komunikat że adres IP został zablokowany przez spamhaus. Mogę zmienić IP na jakikolwiek i ciągle to samo. Sklep i domena stoją na zagranicznym serwerze. Jak się pozbyć tego RBLa? Czy to co tu opisali:
http://www.serveradminblog.com/2010/03/ ... n-postfix/
pomoże? Jeśli tak to czy mógłby ktoś to przełożyć na nasz język.

2. Sklep nie wysyła maili jak ktoś coś zamówi, muszę ręcznie sprawdzać. Czy wiecie co może być? Może też to co wyżej?

Dziękuje za wszelkie odpowiedzi.
dyskutant
 
Posty: 4
Dołączył(a): 29 mar 2014, o 19:12

Re: Nie mogę wysyłać maili

Postprzez pozpoz » 31 mar 2014, o 17:54

Raczej najpierw skontaktuj się adminem swojego hostingu.
pozpoz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 25 paź 2010, o 20:16

Re: Nie mogę wysyłać maili

Postprzez dyskutant » 1 kwi 2014, o 01:35

Mój admin jest z zagranicy i nie porozumiem się z nim.
dyskutant
 
Posty: 4
Dołączył(a): 29 mar 2014, o 19:12

Re: Nie mogę wysyłać maili

Postprzez staniapl » 1 kwi 2014, o 11:33

Więc z niego zrezygnuj, zakup hosting w Polsce - nie widzę problemu.
Avatar użytkownika
staniapl
 
Posty: 631
Dołączył(a): 13 lut 2012, o 19:47
Lokalizacja: Zambr?w, Nowe Piekuty

Re: Nie mogę wysyłać maili

Postprzez dyskutant » 1 kwi 2014, o 13:39

To zagraniczny sklep, nie chcę nic przenosić.
dyskutant
 
Posty: 4
Dołączył(a): 29 mar 2014, o 19:12

Re: Nie mogę wysyłać maili

Postprzez staniapl » 1 kwi 2014, o 18:53

To zagraniczny sklep, nie chcę nic przenosić.

Co z tego, że zagraniczny? co ma język sklepu do hostingu?
Ad.1 Nie wiem jak chcesz rozwiązać ten problem, bez kontaktu z usługodawcą hostingu lub organizacją która spamBlok nałożyła. Dostałeś blokadę bo pewnie jakieś robactwo za pomocą Twojego IP wysyłało spam. Nawet jak uda Ci się ominąć to podejrzewam, że Twoje maile w 90% będą trafiać jako spam.
Ad.2 zastosuj się do rozwiązania jak tutaj:
http://forum.opencart.com/viewtopic.php?f=164&t=85949
Avatar użytkownika
staniapl
 
Posty: 631
Dołączył(a): 13 lut 2012, o 19:47
Lokalizacja: Zambr?w, Nowe Piekuty

Re: Nie mogę wysyłać maili

Postprzez dyskutant » 2 kwi 2014, o 12:06

Z tym że IP z którego korzystam korzysta też pół kraju, to albo Play albo Orange i jest dynamiczne więc nic nie da kontakt z adminem czy organizacjami. Stąd pytanie o to:
www.serveradminblog.com/2010/03/how-to- ... n-postfix/
dyskutant
 
Posty: 4
Dołączył(a): 29 mar 2014, o 19:12

Następna strona

Powrót do Pomoc techniczna przy Opencart

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron